Digital Marketing: Facebook, niveau 3
Date and time
Location
Online event
Niveau - svær
About this event
Forberedelse:
- Medbring egen computer
- Oprettet en Facebook-side
- Have administratoradgang til egen website
- Hvis muligt, grafisk materiale til virksomheden (logo, billeder og/eller videoer)
Beskrivelse af Digital marketing, Facebook - niveau 3
Titel: Sådan udnytter du det fulde potentiale med din Facebook annoncering
Tredje og sidste del af Facebook vil have sit fokus på den uundværlige Facebook Pixel og smarte annonceringsstrategier til dine kampagner.
Mere specifikt vil vi bl.a. komme ind:
● Hvordan du opretter og implementerer en Facebook Pixel (en sporingskode) på dit website.
● Hvordan du i praksis benytter og aflæser din Facebook Pixel til at spore værdifulde handlinger, som du kan bruge i din annoncering.
● Vores bedste tips og tricks til annonceringsstrategier, der kan hjælpe dig med at opnå succes med dine kampagner.
- Den digitale kunderejse (awareness, interest, desire, purchase, loyalty og advocacy).
- Salgstragten (top-, mid-, og bottom-funnel strategier).
Efter denne workshop skulle du gerne have en bedre forståelse af, hvordan du opsætter kampagner, annoncesæt og annoncer på baggrund af mere avancerede annonceringsstrategier og med fuld udnyttelse af din Facebook Pixel.
Undervisningen bliver afholdt af bureauet Make It Media, du kan læse mere om dem her: https://makeitmedia.dk/