Digital Marketing: Facebook, niveau 2
Event Information
About this Event
Forberedelse:
- Medbring egen computer
- Oprettet en Facebook-side
- Have administratoradgang til egen website
- Hvis muligt, grafisk materiale til virksomheden (logo, billeder og/eller videoer)
Program:
Beskrivelse af Digital marketing, Facebook - niveau 2
Titel: Sådan udarbejder du en succesfuld kampagne på Facebook
I første del kom vi ind på, hvordan Facebook Business Manageren fungerer, og hvordan man overfladisk opretter kampagner og målgrupper. I denne workshop, som er anden del ud af de tre, går vi mere i dybden med selve udarbejdelsen af alle tre dele: kampagner, annoncesæt og annoncer.
Det betyder, at vi sætter skarpt fokus på:
● Hvordan du vælger den rigtige målsætning til en kampagne.
● Et større indblik i de forskellige målgruppeformer, annonceplaceringer og budget.
● Hvordan du udarbejder succesfulde annoncer - med fokus på både den tekstlige og visuelle del.
- Grafisk materiale.
- USP’er (unique selling propositions).
- CTA’er (call-to-actions).
- Emojis.
- Og meget mere.
Efter denne workshop skulle du gerne føle dig bedre klædt på til at kaste dig ud i et oprettedin første kampagne, annoncesæt og annonce.
Undervisningen bliver afholdt af bureauet Make It Media, du kan læse mere om dem her: https://makeitmedia.dk/