Digital markedsføring for detailhandlen
Event Information
About this Event
Med relevante cases får du indsigt i mulighederne for at øge din synlighed og tilstedeværelse på nettet og et indblik i den digitale værktøjskasse. Dagen resulterer i en handlingsplan for din virksomhed, hvor du bliver i stand til at måle effekten af din online indsats. Du vil få lagt en online markedsføringsplan, der vil løfte din virksomhed til næste niveau på kun én dag.
Forløbet giver dig indblik/kendskab til:
- Markedsføring og online salg samt de muligheder der findes
- Den digitale værktøjskasse:
- Google Ad Words
- SEO
- Sociale medier
- Nyhedsbreve
- Remarketing
- Måling af effekten af din online markedsføring
Du vil som del af forløbet modtage individuel sparring til din virksomheds markedsføringsplan.
Det får du ud af at deltage
- Indsigt i forskellige kanaler og hvad de er gode til
- En plan for, hvordan man selv kommer i gang med online markedsføring
- Introduktion til gode værktøjer, som kan hjælpe din digitale marketing
For ejere eller marketingansvarlige i SMV’ere
Forløbet henvender sig til ejere og marketingansvarlige i detailhandlen.
Din virksomhed skal være mindst 3 år gammel.
Udover det, så koster det kun din tid, vilje og virkelyst.